vineri, 1 august 2014

Una-alta

Când te afli la marginea unei prăpăstii și cineva te împinge ai doar doua variante.Sa te lași în cădere . ………sau sa iti iei zborul.E super sa zboriiiiiiiii!!!!O fi de vina zodia!!!!!!!!!
Morala:
Ceea ce gasim depinde de ce cautam. Ceea ce pierdem depinde de ce ignoram. Persoana potrivită cu suflet pereche ,nu e cea pe care o cauți,e cea care apare în viața ta într-un moment în care nu te mai aştepți la nimic bun. Uneori, sufletul pereche abia așteaptă să ne salveze. Pentru că și noi –poate chiar fără să știm – îl salvăm. Si uit-l ca vineeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

!!
Ma tot “amuz” pe seama unora sfatosi/oase care stiu totul despre tot sau ceilalti(nu se uita la ei sau viata lor),nici macar nu asculta cea ce spun,sau daca asculta ignora total si-ti impun punctul lor de vedere cu brutalitate ,am invatat sa TAC si sa-i las in plata Domnului.90%din oamenii traiesc doar pt imagine,pt ce spune lumea,va intreb cand plangeti si sunteti nefericiti de ce nu-o faceti public.
Apoi am mai vazut ca sunt oameni care se sperie de faptul ca-i cunosti atat de bine si le-e teama,fug,de fapt fug de ei si de cea ce simt(cand un OM te cunoaste,simte,vb cu el fara cuvinte atunci e ceva mai mult..............)poti minti pe toti, e usor ,dar nu te poti minti pe tine,si-n momentele tale de sinceritate cu tine intreabati INIMA daca e fericita!??Si ai grija Omule frumos sa nu te minti nici atunci.
Am citi odata pe un blog nu-mai tin minte care”ca daca nu-ai probleme iti faci”,mare adevar.”Razbunarea mea” este sa te las sa-ti traiesti viata asa cum doresti TU. Asa i-am spus fecioru-lui meu,ce poti face impotriva vointei lui .Asa procedez cu toti cei dragi inimi mele .
Sfaturile le dau faptele oamenilor,nu vorbele lor!!!!!Asta e de-la mine cetire!!!!!!!
Mi-a placut ce scrie baiatul asta:http://www.georgecolang.ro/2014/08/esti-cea-mai-frumoasa-intamplare-din-viata-mea/
Neata buna și ramas bun nu stiu daca voi mai scrie pe acest blog,rolul lui de spovedanie si testament,voi trai fiecare zi ca si cum ar fi ultima!!!!!!!!!!!!!
P.S. inseamna Pentru Suflet .

Azi a mai plecat un Derbedeu-Frumos dintre noi Szobi Cseh-DUMNEZEU SA TE IERTE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu