duminică, 10 august 2014



Strigat in noapte cu luna plina!!!!!

Vreau să trăiesc în visurile tale,
Am pribegit destul în vise fără rost...
Un flagelant, vigoarea sufletului mi-am pierdut
Sperând că te-am descoperit demult
În fiecare vis mărunt, în fiecare așternut
Pe care împărțindu-l, l-am udat gemând,
De-am obosit în căutare, așteptând
Să te găsesc...
Vreau să trăiesc!
Aici, acum, vreau totul pentru mine-
Nu mai am timp, răbdare nu mai am
Nu mai suport maimuța asta trecătoare,
nu mai suport această închisoare,
realitatea asta înșelătoare
în care am uitat și eu și tu tot ceea ce eram!
Vreau să fiu liber, îngerul căzut din mine
Îl vreau zburând cu tine, în universul meu,
Îl vreau întors de unde vine ,
În visul de-l visez în visurile tale de... mereu!
Mi-e scârbă să respir, mă doare-
Carcasa asta trecătoare n-o recunosc, n-o știu-
Mi-e scârbă să o văd cum moare,
A câta oară, nici nu știu...
Mi-e dor de demonul din mine,
Mi-e dor să te seduc, să te iubesc,
mi-e dor de tot ce stă ascuns în mine...nepământesc!
Iubito,
Vreau să trăim din nou... Vreau să trăiesc!

                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu