sâmbătă, 19 iulie 2014

Si totusi se poate/exista .
Oameni buni azi am cunoscut doi ingeri A. si D. din Bucuresti,povestea lor m-a amutit, v-o spun si voua.
Ea-A parasita de tata,plecat in Germania ,mama alaturi de EA ,El-D un baiat din o conditie medie,familie modesta,normal .Sau cunoscut acum noua ani si de atunci sunt impreuna.
A. are grija de un copilas de-la un centru de plasament,la-u botezat au grija de el ca de propiul lor copil,nu lau putut adopta nefiind casatoriti ,iau facut ochelari,tratament,toate cate probleme are un copilas toate EI le-au rezolvat din putinul lor,au un apartament cu programul prima casa,D se ocupa de renovari apartamente.
Nimeni nu ia ajutat niciodata,nici tatal din Germania ,nici parintii lui D,au ramas fara bani,fara slujba,au luptat cu valurile din marea vietii impreuna ,au mers pas cu pas,au reusit ,in octombrie fac nunta,tot din banii lor .
Si cea ce este mai important cand m-am uitat in ochii lor am vazut o sinceritate si-o dragoste aproape dumnezeiasca pt oamenii,nimic rau . Acea curatenie sufleteasca cum rar o intalnesti ,povestea o stiu de la o ruda de-a lor care cu dragoste privindui ,imi povestea ca uite copii astia au reusit asa in ciuda tuturor grautatilor vietii . A si sa nu uit am vazut invitatia la nunta facuta de EA-A,ce frumos,sincer,fara alte comentarii .
Pt unii poate fi banal,pt mine este o lectie .
Dragostea adevarata invinge!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu