duminică, 20 iulie 2014

Pt cei cu minte!!!!!
Azi dimineata la un bar,un batranel s-a uitat la mine si m-a intrebat:Tu stii ce inseamna “PRIETENIA” ? Voiam sa raspund,dar m-a interrupt : Vezi domnul ala care sta la masa? El este prietenul meu cel mai bun,ne-am nascut in 39 si am crescut impreuna .Am cumparat amandoi o bucata de pamant si in fiecare zi veneam in acest bar,beam o tuica si citeam ziaru’…..de fapt el citea ziarul pt ca eu nu stiu sa citesc .Eram mereu impreuna .In 78 ne-am certat,ne-am batut.De atunci nu-am mai vorbit,nici macar nu ne-am mai salutat.Dar in ciuda faptelor intamplate ,in fiecare zi venim aici,la aceeasi ora.Ne vedem in fiecare zi,nu ne salutam si ne asezam la mese diferite.Amandoi luam o tuica .In fiecare zi ia ziarul si citeste sterile cu voce tare;lumea crede ca e nebun ,dar o face pt mine…….din 1978.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu